İptal ve İade Koşulları

 

Müşteri memnuniyeti bizim için önemlidir. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz olası sorunlarda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. Aşağıda, satın alma işleminize ilişkin iptal ve iade koşulları yer almaktadır.

 

1. Sipariş İptali

 

Siparişinizi, ürünler kargoya verilmeden önce iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek isterseniz, lütfen en kısa sürede siparis@thehappyworks.com.tr adresine e-posta göndererek ya da [Telefon numaranız] numaralı telefonu arayarak bizimle iletişime geçin. Siparişiniz kargoya verildikten sonra yapılan iptal talepleri işleme alınamaz. Bu durumda, ürünleri teslim aldıktan sonra iade koşulları geçerli olacaktır.

 

2. Ürün İadesi

 

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, tarafınıza teslim edilen ürünleri, teslimat tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin iade edebilirsiniz.

İade talebinde bulunmak için izlemeniz gereken adımlar:

  • İade talebinizi, 14 günlük yasal süre içinde siparis@thehappyworks.com.tr adresine e-posta göndererek ya da [Telefon numaranız] numaralı telefonu arayarak bize bildirmeniz gerekmektedir.

  • İade edilecek ürünün, ambalajı açılmamış, kullanılmamış, hasar görmemiş ve yeniden satılabilir durumda olması şarttır. Hijyenik ürünler kategorisinde yer alması sebebiyle, paketi açılan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.

  • Ürünle birlikte size gönderilen tüm belgelerin (fatura, irsaliye vb.) eksiksiz olarak iade edilmesi gerekmektedir.

 

3. İade Süreci ve Geri Ödeme

 

  • İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, ürünlerinizi [Adresiniz] adresine ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Kargo gönderiminde anlaşmalı kargo firmamızı kullanmanız gerekmektedir. Anlaşmalı kargo firması dışındaki gönderimlerde kargo ücreti müşteriye aittir.

  • İade edilen ürünler tarafımıza ulaştığında, ürünlerin yukarıda belirtilen iade koşullarına uygunluğu kontrol edilecektir.

  • İade koşullarını sağlayan ürünler için, geri ödeme işlemi ürünlerin bize ulaştığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde yapılacaktır.

  • Geri ödeme, ödemeyi yaptığınız yöntemle (kredi kartı, banka havalesi vb.) gerçekleştirilecektir.

 

4. Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

 

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'ne göre, aşağıdaki durumlarda cayma hakkı kullanılamaz:

  • Fiyatı piyasadaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler.

  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler.

  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler. Bu madde, geçici dövme stickerları için geçerlidir ve ürün ambalajı açıldığında iade hakkı ortadan kalkar.

Yukarıdaki koşullar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Bizi INSTAGRAM'dan Takip Edin!